A&G TAN Avukatlık ve Arabuluculuk Bürosu olarak ekibimizle birlikte uzun yıllara dayanan tecrübelerimizi müvekkillerimiz için mümkün olan en iyi sonucu elde etmek için kullanıyoruz.

Bireysel ve kurumsal tüm müvekkillerimiz, vermiş olduğumuz hizmetler nedeniyle Avukat Mesleki Sorumluluk Sigortası kapsamında sigortalıdır.

Çalışma Alanlarımız

Kişisel Veriler (KVKK)

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) uyarınca uyum süreçlerinizi yönetiyor, danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.

Bilişim Hukuku

İnternet ve Teknoloji Hukuku ile ilgili soru ve sorunlarınızda destek sağlıyor, yargıya intikal etmiş işlerinizde temsil görevini üstleniyoruz.

Startup Danışmanlığı

Girişimci ve Startup'lara hukuksal danışma desteği sağlıyor, bu konuda eğitimler düzenliyoruz.

Ceza Hukuku

Bir suçun mağduru olan müvekkillerimizi temsil ediyor, bir suçtan yargılanmakta olan müvekkillerimizin savunmasını üstleniyoruz.

Gayrimenkul Hukuku

Taşınmazlarınızla ilgili uyuşmazlıkların çözümü ve davalarınızda hukuksal destek sağlıyoruz.

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku

İş ve Sosyal Güvenlik Hukuku mevzuatından kaynaklanan işçilik alacakları, tazminat, hizmet süresi tespiti gibi uyuşmazlıklarda destek sağlıyoruz.

Aile Hukuku

Aile Hukuku'na ilişkin boşanma, nafaka, velayet ve diğer konulardaki dava süreçlerinizi yönetiyor, hukuksal destek sağlıyoruz.

Tazminat Hukuku

Tazminat doğuran hukuki işlem ve hukuki fiiller nedeniyle açılacak davaları tespit ediyıor ve dava süreçlerinizi yürütüyoruz.

Tüketici Hukuku

Tüketicinin Korunması mevzuatı kapsamında, Tüketici Hakem Heyetleri ve Tüketici Mahkemeleri'nde temsil faaliyetleri sunuyoruz.